We willen dit graag met jullie vieren van 14 mei t/m 17 mei!
Het was 10 februari 2013, carnaval in Nederland. Sil ging voor de eerste keer carnaval vieren in Nederland. Rebecca was 15 jaar en mocht met haar nicht gaan stappen. Toendertijd ‘dn dokter’ in Rijsbergen, waar Sil en Rebecca elkaar voor de eerste keer hebben ontmoet. Ze hebben nummers uitgewisseld en zagen elkaar de volgende dag in Wernhout, waar Sil met zijn carnavalswagen meereed. 's Avonds zagen ze elkaar weer bij Stuivezand in Zundert. Vanaf toen hebben ze dagelijks contact gehouden via sms nog. Op 7 april 2013 kregen ze officieel verkering, Sil 17 jaar en Rebecca 15 jaar. Van elkaar gezien dat we de middelbare school afmaakte, Sil ging toen sport en bewegen studeren in Brugge, Rebecca Onderwijsassistente in Breda. Na drie jaar beide klaar met hun studie, kwam Sil weer naar huis toe om mee in het bedrijf van Cis te werken, waar hij later ook mede eigenaar van werd. Rebecca besloot om Pedagogiek in Tilburg te gaan studeren, wat 4 jaar ging duren. in 2021 kwam er een mooie stap op ons pad, namelijk het huis op de Vlamingstraat. Na kort verbouwen, zijn we in augustus 2021 gaan samenwonen. In april 2022 is onze Chouffe erbij gekomen. In december 2023 hebben we het huis van Sil zijn oma kunnen kopen, waarna we in augustus 2024 verhuist zijn. Ondertussen al ruim 4 jaar samenwonend.