Næ. Ikke rigtigt. Bare i har danseskoene på, og jeres kjole ikke er hvid. Nattøj er okay, men først til putte sove tid.
Godt spørgsmål Erik. I teltet er der gulv, så der er det intet problem. Underlaget er stabilt, men stadigvæk græs. Så de spidse stilletter frarådes. Desværre :'-(
Vi regner med godt vejr, og derfor også et fælles togt til festen. Der er cirka 2 kilometer fra kirken til festen. Ellers har Karoline sagt hun gerne vil køre folk fra kirken til festen. Det er selvfølgelig også helt fint at køre selv
Selve grunden er forbeholdt festen, så parkering skal helst ske langs vejen. Vi er også lige i gang med at undersøge om ikke vi kan få lov til at låne parkeringspladsen ved det gamle slagteri.
Det er en god idé med morgenmad, og eventuelt lidt at toppe op med inden kirken. Når vi kommer til festen kommer der også noget fingermad, hvorefter vi skærer kage. Næste gang der er mad kommer til at være til aftensmaden.
Nej
Det er vi i gang med at finde ud af
Gildet starter klokken 13. Så sørg for at være der inden. Der er intet akademisk kvarter her
Skriv til os. Så prøver vi også at opdatere denne side regelmæssigt
Man må selvfølgelig behold sin invitation, men hvis man har tænkt sig at smide den ud, så vil Jose gerne have den til et lille kreaprojekt