Natuurlijk! Maar laat het dan zo snel mogelijk weten zodat we ons kunnen voorbereiden :-)
We verwachten jullie rond 4u!
Feel free to shine! Draag waar je je mooi in voelt. Pastel tinten en garden party vibes extra welkom ;-) We gooien ons kleine (gras) tuintje in de strijd, dus (smalle) hakken zijn wellicht niet het handigste schoeisel. Inspiratie vind je hier: https://www.pinterest.com/stylingdutchman/garden-party-style/
Je aanwezigheid is het mooiste geschenk. Als je toch graag iets wil geven, is een bijdrage aan ons roadtrip fonds welkom: IBAN BE51 7430 8666 4662. Bic: KREDBEBB